پشتیبانی

کاربران گرامی جهت مشاوره رایگان در رابطه با اجاره محصولات سرمایشی روی دکمه زیر کلیک کنید

 

اطلاعات تماس
تهرانپارس , حکیمیه , کارخانه آزمایش
info@sarmayeshiran.com
77744771 – 021 |09128883456
ما را دنبال کنید

شماره های تماس : 77744771 – 021 | 09128883456

                              پشتیبانی

اجاره کولر | سامانه اجاره کولر و سرمایش فضای باز sarmayeshiran

اجاره انواع سرمایش فضای باز در سرمایش ایران٬ اجاره کولر٬ پنکه اجاره ای٬ پنکه خانگی اجاره ای٬ پنکه صنعتی اجاره ای٬ رطوبت ساز اجاره ای٬ کولر اجاره ای آبی٬ کولر اجاره ای ایستاده٬ کولر اجاره ای پرتابل آبی٬ کولر اجاره ای پرتابل گازی

اجاره کولر تک فاز

عمدتا اجاره کولر های گازی ایستاده در دو نوع پنجره ای و اسپلیت تولید می شود برخی از مدلها نیز به شکل قابل حمل ساخته شده اند. مدلهای پنجره ای همانطور که از نامش پیداست پشت پنجره در فضایی که قبلا در نظر گرفته شده نصب می گردد. در واقع اجاره کولر ایستاده دستگاهی است که عملکردی شبیه یخچال دارد کمپرسور محصول گاز مخصوص را به مایع تبدیل کرده و گاز فشرده شده به صفحه های رادیاتوری دستگاه رسیده و با جذب حرارت محیط گاز فشرده مایع شده و دوباره به گاز تبدیل می شود این برآیند تا رسیدن دمای محیط به دمای مناسب ادامه می یابد در طی این عملکرد کمپرسور دستگاه باید زمانی برای استراحت دارا باشد. در ضمن مدل های پنجره ای دارای توان محدود و تنوع کمتری هستند . شکل های دیگر مدلهای پنجره ای صدای زیاد در مقایسه با مدلهای اسپلیت می باشد . نکته قابل توجه اجاره این کولر ها وجود فضای مورد نیاز بصورت پنجره ای می باشد و درصورتی که این فضا وجود نداشته باشد نصب آن با مشکلات بیشتری همراه است اگر چه مدلهای پنجره ای به نسبت ارزان تر هستند اما ظاهر آنها نیز قابل مقایسه با مدلهای اجاره کولر گازی ایستاده نیست.
زمانی که این زمان به کمپرسور داده نشود امکان دارد موجب آسیب رسیدن به دستگاه شود پس به همین دلیل ما نمی توانیم در فضای مورد نظرخود هر اجاره کولر گازی را که خواستیم نصب کنیم . در اصل باید کولری اجاره، انتخاب و نصب شود که با توجه به فضا بتواند زمان استراحتی برای موتور بدست آید پس در انتخاب اجاره کولر گازی فضای ما تعیین کننده است نه انتخاب ما.
چگونگی کارکرد اجاره کولرایستاده
هوا توسط دمیدن هوا با یک سری لوله های سرد به نام سیم پیچ تبخیر کننده خنک می شود. این همانند همان خنک شدنی عمل می کند که وقتی آب روی دستتان بخار می شود، حس می کنید. تبخیر کننده با مایع خاصی به نام سرد کن پر شده است. سرد کن مجود در اجاره کولر ایستاده به یک سیم پیچ دیگر در خارج از خانه ارسال می شود که در اینجا گرمایش را از دست می دهد و دوباره به مایع تبدیل می شود. سیم پیچ بیرونی اجاره کولر ایستاده چگالنده نام دارد چون سرد کن از گاز دوباره حالت مایع در می اید همانند نمِ روی پنجره ی سرد. یک پمپ که کمپرسور نامیده می شود، استفاده می شود تا سرد کن را بین دو سیم پیچ به حرکت در اورد و فشار سرد کن را تغییر دهد تا کل سرد کن ها بخار شوند یا در سیم پیچ های مناسب در اجاره کولر ایستاده ذخیره شوند.
اجاره کولر ایستاده: نقش اجاره کولرایستاده خانه ی شما این است که هوای گرم را از خانه به بیرون منتقل کند که به این وسیله شما و خانه ی شما را گرم می کند. اجاره کولرهای ایستاده با گرفتن گرما از هوا، خنکی را به داخل خانه ی شما می آورند.
کل سیستم معمولا سه برابر انرژی خنک کننده که کمپرسور مصرف می کند را تامین می کند. خنک سازی توسط ذخیره ی توده های بزرگ یخ انجام می شد. وقتی ماشین های خنک کننده شروع به کار کردند، آن ها ظرفیتشان را توسط مقداری معادل یخی که در روز آب می شود اندازه گیری می کردند “تن” در اندازه گیری اجاره کولر از اینجا نشات می گیرد.
کولر گازی ایستاده: اجاره کولر گازی ایستاده از لحاظ ظاهری بزرگ‌تر از کولر گازی پرتابل است اما اجاره کولر ایستاده پر قدرت ‌تر است و برای محیط‌های وسیع، بزرگ و در مقیاس صنعتی به کار گرفته می‌شود. همچنین یونیت خارجی که شامل کندانسور و کمپرسور است باید در بیرون و محل مناسب نصب گردد. معمولا مدل‌های بزرگ‌تر کولر گازی ایستاده نیاز به برق تک فاز دارد که در هنگام خرید باید توجه نمود. ظرفیت آنها تا ۹۶۰۰۰ BTU می‌رسد.
اجاره کولر گازی ایستاده قابل استفاده در هتل ها ، بانک ها ، فروشگاه ها ، رستوران ها ، دفاتر اداری می باشند.
در حالت کلی از دیگر ویژگی های اجاره کولر گازی ایستاده می توان به پرتاب ۴ جهته باد و وجود سنسور تشخیص حرکت و صفحه نمایش جادویی در آن اشاره نمود.
اجاره کولر گازی ایستاده دارای گاز مبرد از نوع R22 یا R410می باشد.
در واقعاز دیگر ویژگی های اجاره کولر گازی ایستاده می توان به قدرت پرتاب فوق العاده زیاد۲۰ متری باد در ۴ جهت در این مدل که موجب خنک کردن هوا به سرعت گردیده و این مدل را جهت استفاده در مناطق حاره ای و گرمسیری مناسب گردانیده است، اشاره نمود.
شرکت سرمایش ایران ارائه دهنده تجهیزات سرمایشی به شما مشتریان عزیز می باشد.
شرکت سرمایش ایران دهنده انواع اجاره کولر های گازی اعم از ایستاده و پرتابل و … می باشد که با تجربه و سابقه ی درخشان خود اعتماد و رضایت مشتریان عزیز را به ارمغان آورده است .
تمامی تجهیزات اعم از اجاره کولر گازی پرتابل، کولر گازی ایستاده در مدل های تک فاز و تک فاز ، اجاره کولر آبی و انواع پنکه ها پس از هر بار بازگشت از اجاره توسط بخش فنی تست و آنالیز شده تا امکان بروز هر گونه مشکل در محصولات و تجهیزات در هنگام استفاده توسط مشتریان عزیز به کم ترین مقدار برسد.

ارسال نظر