پشتیبانی

کاربران گرامی جهت مشاوره رایگان در رابطه با اجاره محصولات سرمایشی روی دکمه زیر کلیک کنید

 

اطلاعات تماس
تهرانپارس , حکیمیه , کارخانه آزمایش
info@sarmayeshiran.com
77744771 – 021 |09128883456
ما را دنبال کنید

شماره های تماس : 77744771 – 021 | 09128883456

                              پشتیبانی

اجاره کولر | سامانه اجاره کولر و سرمایش فضای باز sarmayeshiran

اجاره انواع سرمایش فضای باز در سرمایش ایران٬ اجاره کولر٬ پنکه اجاره ای٬ پنکه خانگی اجاره ای٬ پنکه صنعتی اجاره ای٬ رطوبت ساز اجاره ای٬ کولر اجاره ای آبی٬ کولر اجاره ای ایستاده٬ کولر اجاره ای پرتابل آبی٬ کولر اجاره ای پرتابل گازی

پنکه صنعتی اجاره ای

اجاره پنکه صنعتی

اجاره پنکه وسیله ای بسیار قدرتمند برای خنک سازی فضاهای بزرگ تا ۲۰۰ متر مربع میباشد. این اجاره پنکه مجهز به پایه های مستحکم فلزی با قابلیت تنظیم از ۱۷۰ تا ۲۰۰ سانتی متر را دارد که متناسب با نیاز خود میتوانید ارتفاع آن را تنظیم نمایید. اجاره پنکه صنعتی  سه پره پلاستیکی و آرگونومیک به قطر ۶۵ سانتی متر دارد که پرتاب باد را تا فضای ۸ متری پوشش میدهد و به راحتی قابل تنظیم می باشد.
سرمایش ایران ارائه دهنده و اجاره دهنده کولر و محصولات و تجهیزات سرمایشی مثل اجاره کولر به شهرهای مختلف ایران از جمله تهران می باشد که با تکیه بر کادر متخصص خود بستری را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده است تا با خیال راحت تجهیزات سرمایشی مورد نظر خود را  از سرمایش ایران اجاره پنکه کرده و در اسرع وقت و در محل تعیین شده توسط شما خوبان تحویل بگیرید.

اجاره پنکه صنعتی

اجاره پنکه صنعتی با توان ۲۵۰ وات وسیله ای با طراحی خاص و کاربردی قابلیت نصب و جاگیری بر روی دیوار برای خنکی  محدوره وسیع حدود ۳۰۰ متر مربع همچون، ادارات مدارس، مساجد، نمازخانه ها، سالن ها و .. را دارا است اجاره پنکه صنعتی دارای ۳ پره با طراحی ارگونومیک و به قطر ۷۵ سانتی متر است که پرتاب باد آن تقریبا ۱۰ متر  فضا را پوشش می دهد که شبکه محافظ فلزی روی پره ها عملکرد مطمئن دستگاه را تضمین می نماید.

اجاره پنکه صنعتی دارای پنل کنترلی شامل کلید چرخشی روی بدنه است که جهت روشن و خاموش دستگاه و تنظیم سرعت کارکرد در ۳ وضعیت کم، متوسط  و زیاد قابل استفاده می باشد.

پایه نصب وسیله بر روی دیوار از جنس فلزی و با استحکام بالا ساخته شده است و به دلیل امکان چرخش سری اجاره  پنکه با زاویه ۹۰ درجه به طرفین می تواند هنگام کارکرد سطح  وسیعی را پوشش دهد.

www.sarmayeshiran.com

ارسال نظر