پشتیبانی

کاربران گرامی جهت مشاوره رایگان در رابطه با اجاره محصولات سرمایشی روی دکمه زیر کلیک کنید

 

اطلاعات تماس
تهرانپارس , حکیمیه , کارخانه آزمایش
info@sarmayeshiran.com
77744771 – 021 |09128883456
ما را دنبال کنید

شماره های تماس : 77744771 – 021 | 09128883456

                              پشتیبانی

اجاره کولر | سامانه اجاره کولر و سرمایش فضای باز sarmayeshiran

اجاره انواع سرمایش فضای باز در سرمایش ایران٬ اجاره کولر٬ پنکه اجاره ای٬ پنکه خانگی اجاره ای٬ پنکه صنعتی اجاره ای٬ رطوبت ساز اجاره ای٬ کولر اجاره ای آبی٬ کولر اجاره ای ایستاده٬ کولر اجاره ای پرتابل آبی٬ کولر اجاره ای پرتابل گازی

کولر پرتابل گازی اجاره ای

اجاره کولر پرتابل گازی

در فصل تابستان بیشترین دغدغه مردم خنک سازی محیط پیرامون می باشد که این امر با استفاده از وسایل سرمایشی ممکن خواهد بود که یکی از این وسایل سرمایشی اجاره کولر گازی پرتابل می باشد. اجاره کولر گازی پرتابل نسبت به کولر های آبی خنکای بیشتری دارد و هوای مطبوع تری را ایجاد می کند. بهتر است بدانید از مهم ترین مزایای اجاره کولر گازی پرتابل ایجاد سرمایش مطلوب و بدون رطوبت می باشد همچنین اجاره کولر گازی پرتابل از ورود هوای آلوده بیرون به داخل جلوگیری می کند و مانند کولر های آبی گرد و غبار و آلودگی ها رو از محیط بیرون به محیط داخل انتقال نمی دهد.

در بعضی از مکان ها که امکان نصب کمپرسور در بیرون وجود ندارد، از اجاره کولر گازی پرتابل استفاده می کنند.

اجاره کولر پرتابل گازی

در اجاره کولر گازی پرتابل کمپرسور در داخل خود دستگاه وجود دارد و کمپرسور جداگانه نصب نخواهد شد. در اجاره کولر گازی پرتابل دو عدد موتور وجود دارد که یکی از بالا عمل انتقال جریان هوای خنک را انجام می دهد و موتور دیگر از پایین و پشت دستگاه عمل خروج جریان گرم ناشی از کمپرسور را انجام می دهد. به همین دلیل است که محلی که در آن اجاره کولر گازی پرتابل نصب می شود نیاز به یک دریچه جهت خروج باد داغ ناشی از کمپرسور دارد. از مهم ترین مزیت هایی که اجاره کولر گازی پرتابل دارد می توان به سهولت در نصب آن اشاره کرد. از جمله مشکلاتی که کولر های گازی دارند، نصب کولر گازی می باشد که اگر ساکن هر منطقه ای از تهران هستید می توانید با مراجعه به سایت فنی کارا اطلاعات بهترین ارائه دهندگان خدمات اجاره کولر گازی را بیابید و نصب کولرگازی خود را به یک نصاب کولر گازی تهران ماهر بسپارید توجه داشته باشید اگر کولر استاندارد نصب نشود، علاوه بر هزینه های بالایی که پرداخت خواهید کرد، بعد از مدتی از مشکلاتی که ناشی از نصب نادرست کولر گازی پیش خواهد آمد، ناراضی خواهید بود.

www.sarmayeshiran.com

ارسال نظر