پشتیبانی

کاربران گرامی جهت مشاوره رایگان در رابطه با اجاره محصولات سرمایشی روی دکمه زیر کلیک کنید

 

اطلاعات تماس
تهرانپارس , حکیمیه , کارخانه آزمایش
info@sarmayeshiran.com
77744771 – 021 |09128883456
ما را دنبال کنید

شماره های تماس : 77744771 – 021 | 09128883456

                              پشتیبانی

اجاره کولر, اجاره انواع سرمایش فضای باز در سرمایش ایران٬کولر اجاره ای آبی٬ کولر اجاره ای ایستاده٬ کولر اجاره ای پرتابل گازی ,کولر اجاره ای پرتابل آبی ,پنکه اجاره ای ٬ پنکه خانگی اجاره ای, پنکه صنعتی اجاره ای, رطوبت ساز اجاره ای

پنکه خانگی اجاره ای

اجاره پنکه خانگی

هر چه به فصل تابستان نزدیک تر می شویم و گرما قدرت خود را بیشتر به رخ ما می کشد فکر استفاده از کالا و تجهیزات خنک کننده نظیر انواع اجاره کولر، پنکه و… در ذهن ما پررنگ تر می شود.یکی از کالاهایی که سابقه طولانی دارد و برای همه ما شناخته شده است اجاره پنکه رومیزی است.

اجاره پنکه خانگی

کالایی که اگر چه با ورود تجهیزات خنک کننده حرفه ای و پیشرفته همچنان محبوبیت خود را نزد کاربران حفظ کرده است و هنوز هم در خانه، محل کار یا هر جای دیگری یک نمونه از آن را می توان یافت. بگذریم از اینکه برخی به دلیل مصرف بالای انرژی و همچنین افزایش هزینه برق ترجیح می دهند کمتر توجهی به این کالا داشته باشند اما اجاره پنکه رومیزی همچنان نزد بسیاری از ما محبوب است. پنکه یکی از وسایلی است که در منازل و ساختمان ها فراوان مورد استفاده قرار می گیرد . اجاره پنکه رومیزی دارای پره های اریب است که با چرخیدن خود باعث جابه جایی و خنکی هوا می شود. یکی از کاربردهای اجاره پنکه رومیزی در محیط هایی است که به دلیل بالا بودن درصد رطوبت هوا امکان استفاده از کولر آبی وجود ندارد.به طور کلی

اجاره پنکه در انواع خانگی و صنعتی به بازار عرضه شده است که اجاره پنکه های خانگی در سه مدل رومیزی، سقفی یا دیواری ساخته می شوند. اجاره پنکه رومیزی در خانه، ادارات، آموزشگاه ها و… کاربرد دارند. پنکه های صنعتی غول پیکر هم در کارخانه ها و کارگاه ها کاربرد دارند.

مدار الکتریکی یک پنکه رومیزی مجهز به تایمر است. مهمترین ویژگی اجاره پنکه رومیزی ، قابلیت جابه جایی آنهاست.

بدان معنی که کاربر قادر است آنها را به هر محلی که مدنظرش است برده و استفاده کند. برخی از این مدل ها دارای پایه های بلند برای قرارگیری در محل دلخواه هستند.

www.sarmayeshiran.com

 

اجاره کولر

ارسال نظر