پشتیبانی

کاربران گرامی جهت مشاوره رایگان در رابطه با اجاره محصولات سرمایشی روی دکمه زیر کلیک کنید

 

اطلاعات تماس
تهرانپارس , حکیمیه , کارخانه آزمایش
info@sarmayeshiran.com
77744771 – 021 |09128883456
ما را دنبال کنید

شماره های تماس : 77744771 – 021 | 09128883456

                              پشتیبانی

اجاره کولر | سامانه اجاره کولر و سرمایش فضای باز sarmayeshiran

اجاره انواع سرمایش فضای باز در سرمایش ایران٬ اجاره کولر٬ پنکه اجاره ای٬ پنکه خانگی اجاره ای٬ پنکه صنعتی اجاره ای٬ رطوبت ساز اجاره ای٬ کولر اجاره ای آبی٬ کولر اجاره ای ایستاده٬ کولر اجاره ای پرتابل آبی٬ کولر اجاره ای پرتابل گازی

اجاره پنکه مه پاش

اجاره پنکه مه پاش از سیستم های پنکه مه پاش نازلی در کلیه صنایعی که نیازمند به رطوبت می باشند می توان استفاده کرد. در ایران از حدود ۱۴ سال قبل سیستم های افزایش رطوبت در صنایع مرغداری و دامداری وارد عرصه صنعت شده است و تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است اولی در نوع دیگر از اجاره پنکه های مه ساز یا همان اجاره پنکه های مه پاش که مناسب محیط ها و فضاهای بازهستند، تولید مه یا رطوبت به شکل دیگری است در این نوع پنکه های آب فشان، آب از مخزن پنکه که معمولا گنجایش بالایی دارد (در برخی مدل ها تا ۱۰۰ لیتر) به سمت میست ساز دستگاه هدایت شده و در این قسمت توسط دیسک هایی که وجود دارند به ذرات بسیار ریز آب تبدیل می شود و همراه با باد پنکه که معمولا قوی تر از نوع دیگر هستند در محیط پراکنده می شوند و هوای تازه، خنک واحساس بسیار مطبوعی را برای افرادی که در فضای باز و در معرض باد این پنکه مه پاش هستند، ایجاد می کند. اجاره پنکه های مه پاش دربرند ها و مدل های مختلفی در فروشگاه دالانو عرضه شده اند، برخی از مدل های پنکه مه ساز قابلیت اتصال به آب شهری را دارند و به طور مداوم آب مخزن آن ها تامین می شود که برای استفاده در فضاهای باز مثل باغ، ویلا، کنار استخر، کافی شاپ ها و رستوران های فضای باز، زمین های بازی،سالن ها و باشگاه های ورزشی، هتل ها و … کاربرد دارند.

در صنایع مرغداری با توجه به نیاز وجود رطوبت جهت جلوگیری از شیوع بیماری در سالن ها از سیستم اجاره پنکه مه پاش استفاده می کنند. علاوه بر افزایش رطوبت فضا برای ضدعفونی کردن سالن نیز از این سیستم استفاده می کنند. در دامداری هایی که در مناطق گرمسیر وجود دارد برای افزایش تمایل دام جهت خوردن علوفه و نیز به طبع آن افزایش میزان تولید شیر و یا در مجموعه های پرواری، افزایش میزان گوشت تولیدی از سیستم مه پاش نازلی استفاده می شود.

اهداف اصلی در استفاده از اجاره پنکه  مه پاش :

– افزایش میزان رطوبت فضا

– کاهش دما

انواع سیستم های مه پاش

سیستم اجاره پنکه مه پاش با توجه به اینکه سیستم تحت فشار می باشد یا خیر به دو دسته تقسیم می شود:

در سیستم اجاره پنکه مه پاش بدون الکتروپمپ با توجه به اینکه سیستم با فشار حداقلی همچون فشار آب لوله کشی نیز کار می کند نیازی به الکتروپمپ جهت تولید فشار نمی باشد. در این سیستم پیستون داخلی نازل ها با حداقل فشار باز شده و عمل پاشش صورت می گیرد.

در سیستم اجاره پنکه مه پاش با الکتروپمپ با توجه به اینکه نیاز به فشار کاری بالا می باشد از الکتروپمپ جهت تامین این فشار استفاده می شود. در این سیستم لازم است تا کلیه اتصالات دارای قابلیت تحمل فشار بالا را داشته باشند، در صورتی که اتصالات دارای این تحمل و قابلیت نباشند بلافاصله امکان پارگی و از هم پاشیدگی سیستم وجود دارد. در این سیستم نازل های مه پاش دارای پیستونی هستند که برای باز شدن نیازمند فشار می باشند. با توجه به وجود فشار در این نوع پنکه آبی عبوری از نازل ها به میزان بالایی پودر می شوند.

تجهیزات مورد نیاز برای اجاره پنکه مه پاش:

برای استفاده از اجاره پنکه مه پاش بهترین و مقرون به صرفه ترین حالت خرید پک های آماده می باشد که شامل مقداری شلنگ، تعدادی نازل و اتصالات می باشد.

با توجه به استفاده بالا از سیستم های تحت فشار و کارآمدی این سیستم نسبت به سیستم بدون پمپ لازم است بطور مفصل درباره این نوع سیستم توضیح داده شود.

اصلی ترین بخش در سیستم اجاره پنکه مه پاش الکتروپمپ تحت فشار می باشد. پمپ های آب دارای چندین مدل مختلف می باشند. پمپ ها با توجه به نوع و شکل ظاهری و نیز نحوه کارکرد یکی و یا هر دو هدف اصلی که عبارت از را دنبال می کنند. در سیستم های اجاره پنکه مه پاش هدف اصلی تامین فشار می باشد که به همین منظور پمپ های مورد استفاده در این نوع سیستم ها از نوع پیستونی یا پمپ های تحت فشار است. پمپ های تحت فشار بر حسب میزان فشار تولیدی نهایی به چندین دسته تقسیم می شوند. عمده دسته بندی پمپ ها به دو دسته اصلی ۱۱۰ بار و ۲۰۰ بار تقسیم می شوند. البته پمپ هایی با فشار کمتر از ۱۱۰ بار نیز موجود می باشد که عمدتا ساخت کارخانه های بدون نام و نشان می باشند. برای کنترل بهتر الکتروپمپ های تحت فشار بر روی خروجی این پمپ ها از شیر رگولاتور استفاده می کنند.

نازل های اجاره پنکه مه پاش که وظیفه آنها تبدیل کرن آب به پودر می باشد را نیز می توان یکی از ارکان مهم این سیستم در نظر گرفت. نازل های اجاره پنکه مه پاش با توجه به نوع متریال و نیز سایز به چندین دسته تقسیم می شوند. اگر بخواهیم نازل ها را براساس متریال دسته بندی کنیم باید بگوییم که برخی از نازل ها از استیل و برخی دیگر از جنس برنج می باشند. نازل های اجاره پنکه مه پاش بر حسب سایز پاشش از ۱۰ میکرون تا ۱۰۰ میکرون می باشند. که این سایز ها عبارتند از ۱۰، ۲۰، ۳۰ ، ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۸۰ و ۱۰۰ میکرون می باشد. که هر یک از این سایزها برای مصرفی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای سیستم های مرغداری از نازل ۳۰ میکرون و برای گلخانه از نازل ۴۰ و ۵۰ و برای صنایعی که دارای میزان گرد و غبار بالا در فضا می باشند از سایز های بالاتر استفاده می شود.

ارسال نظر