پشتیبانی

کاربران گرامی جهت مشاوره رایگان در رابطه با اجاره محصولات سرمایشی روی دکمه زیر کلیک کنید

 

اطلاعات تماس
تهرانپارس , حکیمیه , کارخانه آزمایش
info@sarmayeshiran.com
77744771 – 021 |09128883456
ما را دنبال کنید

شماره های تماس : 77744771 – 021 | 09128883456

                              پشتیبانی

اجاره کولر | سامانه اجاره کولر و سرمایش فضای باز sarmayeshiran

اجاره انواع سرمایش فضای باز در سرمایش ایران٬ اجاره کولر٬ پنکه اجاره ای٬ پنکه خانگی اجاره ای٬ پنکه صنعتی اجاره ای٬ رطوبت ساز اجاره ای٬ کولر اجاره ای آبی٬ کولر اجاره ای ایستاده٬ کولر اجاره ای پرتابل آبی٬ کولر اجاره ای پرتابل گازی

اجاره کولر آبی

کولر آبی  نداشتن کلکتور با صدای بسیار کم ‌، حجم ، قیمت کمتر و عمر طولانی ‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اجاره کولر آبی روی پشت بام وصل می شود و  باید در محلی گذاشته شوند که صدا و لرزش نداشته باشد. اجاره کولر آبی را نبایستی روی پایه یا نزدیک دیوارها گذاشت زیرا محل قرار گرفتن کانالهای اجاره کولر آبی باید از قبل پیش بینی شده باشد، که در روی پشت بام ورودی کانال از طریق اطاقک سیمانی توسط برزنت به کولر متصل گردد. در زیر پایه‌ های این قاب باید چهار صفحه فلزی مربعی به اظلاع ۱۰ سانتیمتر محکم جوش داده شود، تا از فرو رفتن در آسفالت پشت بام جلوگیری به عمل آید. یکی دیگر از نکاتی که در موقع نصب کولر لازم است به آن توجه شود، این است که تا حد امکان از لوله‌های دودکش و لوله چاه فاضلاب دور باشد. در قسمت زیر کولر معمولا یک قاب فلزی چهار پایه به ارتفاع حدود ۳۰ سانتیمتر قرار داده می‌شود.

بدنه این قسمت استاتور در اجاره کولر آبی از ورقهای فولادی ساخته شده و توسط دستگاه درز جوش به صورت استوانه‌ای کامل در آمده است .

اجاره کولر آبی دارای دو دور حدود ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ دور در دقیقه است، که به نام دور کند و دور تند معروف است. ساختمان این موتورها بر اساس سه مشخصه سیم پیچ که راه انداز دورکند و دورتند هستند، ساخته می‌شوند.

بدنه ابتدا فسفاته ، سپس لعابکاری و سرانجام رنگ می‌شود. موقعی که استاتور روی پایه‌اش قرار می‌گیرد، حتما قسمت بیرون منفذ آن باید به سمت بالا باشد تا در مقابل ریزش آب و غیره محافظت گردد.

هسته الکتروموتور  اجاره کولر آبی ورق‌های دینامو که روی آن شیارهای مخصوص و متفاوت تعبیه گردیده ، تشکیل شده است. قطر داخلی هسته ۸٫۹ سانتیمتر و طول یا ضخامت محوری هسته برای موتورهای ۳/۱ اسب بخار ، ۴٫۳ سانتیمتر و برای موتورهای ۲/۱ و ۴/۳ اسب بخار ۵٫۴ سانتیمتر است.

 

قبل از جوش بدنه سوراخ ‌هایی توسط پرس جهت تهویه روی آن تعبیه می ‌گردد.  اجاره کولر آبی قبل از اینکه هسته و سیم ‌بندی در آن قرار گیرد، روی آن آزمایشهایی انجام می‌گیرد. آلومینیم مذاب پره‌های خنک‌کننده دو سر رینگ را که میله‌های روتور را اتصال کوتاه می‌کند، نگه می‌دارد. جهت سبک شدن روتور و تهویه بهتر آن در روی هسته در قسمت مرکزی سوراخهایی تعبیه می‌شود.

درپوش‌های انتهایی در اجاره کولر آبی قسمتی از موتور را تشکیل می‌دهند.

استفاده از اجاره کولرهای آبی در اکثر شهرهای ايران به دليل شرايط خاص آب و هوا , امکان پذير است رتور در اجاره کولر آبی نیز از ورق‌های دینامو  تشکیل شده است. در روی ورقها شیارهایی تعبیه شده است که آلومینیم مذاب درآن تزریق می‌شود.. اجاره کولر های آبی باعث صرفه جويی در مصرف برق می شوند زيرا جهت تبخير آب , انرژی الکتريکی بسيار کمی را مصرف می کنندرطوبت ايجاد شده توسط اين اجاره کولرها از شوک های ناشی از الکتريسيته ساکن جلوگيری کرده و مانع از ترک خوردن وسايل چوبی می شود.

سرمایش تبخیری می‌تواند بصورت مستقیم یا غیر مستقیم و خودبخودی یا مختلط، انجام شود. در سرمایش تبخیری مستقیم، مقدار آب موجود در هوای خنک شده افزایش می‌یابد. در اجاره کولر آبی باعث ايجاد رطوبت در هواي خشک شده و از خشک شدن پوست جلوگيری مي کنند. سرمایش تبخیری غیرمستقیم، تبخیر در درون یک مبدل حرارتی انجام می‌شود و مقدار رطوبت موجود در هوای خنک شده، تغییری نمی‌کند. از آنجایی که بالا بودن نرخ تبخیر رطوبت نسبی را افزایش داده و ممکن است باعث عدم آسایش محیط شود روش سرمایش تبخیری مستقیم باید در مناطقی اجرا شود که رطوبت نسبی در آنجا کم باشد. هرگاه فرایند تبخیر بطور طبیعی انجام شود تبخیر خود به خودی انجام می‌شود. وقتی  می‌توان یک فضای مناسب را با تبخیر خود بخودی خنک نمود که در آن سدی از آب راکد یا در جریان مانند چاله یا فواره آب موجود باشد. شرکت سرمایش ایران اجاره دهنده بهترین و جدیدترین سیستمهای سرمایشی از جمله اجاره انواع کولر در سریع ترین زمان ممکن در محل دلخواه شما می باشد

در مواردی که تبخیر توسط دستگاههای مکانیکی انجام شود تبخیر مختلط است. واضح است که در این نوع تبخیر در اجاره کولر آبی انرژی مصرف می‌شود، ولی مقدار انرژی مصرفی در مقایسه با تهویه مطبوع بسیار کمتر است. اساس روش سرمایش تبخیری، ترمودینامیک تبخیر آب یا به عبارت دیگر تغییر حالت آب از مایع به بخار است.

با شروع فصل گرما  یکی از مهمترین دغدغه های ما تامین دمای مناسب برای محل برگزاری مراسم ، جشنها ، کنفراسها ، سمینارها و مجالس می باشد

گروه خدمات اجاره سرمایشی سرمایش ایران  با  در اختیار داشتن سالها تجربه و با به کار گیری جدید ترین دستگاها در سریع ترین زمان ممکن هوای مطبوع مجالس شما را تامین می کند.

استفاده از پد جای پوشال در اجاره کولر های آبی ، بدلیل قرارگیری لایه های منظم ، موج دار و یکنواخت سلولز در کنار هم و در نتیجه وجود بیشترین سطح تماس موثر بین هوای عبوری و سطح مرطوب پد سلولزی ، باعث ایجاد خنکی بیشتر ( حدود ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد بیشتر از کولرهای با پوشال ) و عدم انتقال ذرات معلق هوا و باکتری ها به داخل کانال کولر می گردد . با توجه به ویژگی های مقرون به صرفه اجاره کولر های آبی مانند : قیمت مناسب ، مصرف برق پایین ، نصب آسان و هزینه ناچیز بهره برداری و نگهداری و همچنین مناسب بودن آنها برای مناطقی با هوای گرم و خشک ، استفاده از اجاره کولرهای آبی به یکی از پر طرفدار ترین روشهای تامین هوای خنک در تابستان تبدیل گردیده است .

ارسال نظر