پشتیبانی

کاربران گرامی جهت مشاوره رایگان در رابطه با اجاره محصولات سرمایشی روی دکمه زیر کلیک کنید

 

اطلاعات تماس
تهرانپارس , حکیمیه , کارخانه آزمایش
info@sarmayeshiran.com
77744771 – 021 |09128883456
ما را دنبال کنید

شماره های تماس : 77744771 – 021 | 09128883456

                              پشتیبانی

اجاره کولر | سامانه اجاره کولر و سرمایش فضای باز sarmayeshiran

اجاره انواع سرمایش فضای باز در سرمایش ایران٬ اجاره کولر٬ پنکه اجاره ای٬ پنکه خانگی اجاره ای٬ پنکه صنعتی اجاره ای٬ رطوبت ساز اجاره ای٬ کولر اجاره ای آبی٬ کولر اجاره ای ایستاده٬ کولر اجاره ای پرتابل آبی٬ کولر اجاره ای پرتابل گازی

اجاره پنکه صنعتی

اجاره پنکه صنعتی سرمایش ایران نیز از دیگر اجاره دهندگان خوب پنکه در ایران به شمار می رود . قیمت پنکه صنعتی ۸۰۳۳ و پنکه صنعتی ۸۰۲۵ نسبت به کیفیت مناسب است .اگر به دنبال پنکه خارجی هستید می توانید برند معروف سرمایش ایران را انتخاب بفرمایید . این پنکه ها ساخت چین هستند ولی با کیفیت فرانسه عرضه می شوند و از امکانات و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. دیگر پنکه خارجی که پیشنهاد می شود پنکه صنعتی بزرگ شرکت سرمایش ایران است . این برند یک برند ۱۰۰ درصد چینی است ولی با کیفیت بالا ، طراحی مدرن و قیمت مناسب محصولات توانسته در بازار های جهانی بدرخشد . اگر قصد اجاره پنکه صنعتی کوچک و یا به دنبال قیمت پنکه صنعتی بزرگ هستید می توانید در اینجا انواع مختلف پنکه صنعتی را مشاهده بفرمایید . اجاره پنکه سرمایش ایران بیش از چند دهه است که تولید می شوند و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند .
اجاره پنکه های صنعتی در سایز ها و مدل های مختلف برای سرمایش و خنک کردن محیط ها در مدارس ، ادارات، استخر ها و… به کار می رود. اجاره پنکه صنعتی دارای مدل های و اندازه های مختلفی هستند که می توانند که توسط شرکت های مختلف ارائه شوند. اجاره پنکه های صنعتی دارای انواع مدل ها و سایز های مختلف هستند. افزایش جمعیت و افزایش تعداد برگزاری مراسمات، جلسات، مهمانی ها توسط افراد و سازمان ها، مبحث تهویه هوا و بحث گرمایش محیط در فصول سرد و همچنین سرمایش در فصول گرم، به یک از مباحث مهم در برگزاری این مراسمات تبدیل شده است به طوری که عدم وجود این دستگاه ها در دورهمی ها و مراسم می تواند معایب خاص خود را به نمایش بگذارد. اداره، مدارس، تالار عروسی، سالن های و … برای اینکه بتوانند محیط مناسبی برای مراجعین خویش به وجود آورند؛ برای تهویه و مبحث سرمایش و گرمایش به گرم کننده ها و خنک کننده هایی نیازمندند تا بتوانند خدمات قابل قبولی به مراجعین خود اختصاصا دهند.
انواع مختلف اجاره پنکه های صنعتی، با توجه به ابعاد و ظاهر در ۲ نوع ایستاده و دیواری ساخته شده است. دارای ۳ حالت سرعت تند،معمولی و کند می باشد.قطر پره ی اجاره پنکه صنعتی به طور معمول ۳۰ اینچ است. و ولتاژ مصرفی این پنکه ها بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت می باشد. اجاره پنکه صنعتی سرمایش ایران مدل ۷۵STA-F با طراحی ایستاده و توان مصرفی ۲۵۰ وات وسیله ای کاربردی جهت خنک سازی فضاهای بزرگ حدود سیصد متر مربع مثل، ادارات مدارس، مساجد، نمازخانه ها، سالن های کنفرانس و مکان هایی از این دسته می باشد. این اجاره پنکه دارای سه عدد پلاستیکی با طراحی ارگونومیک و به قطر ۷۵ سانتی متر است که پرتاب باد آن فاصله ای ۷ تا ۱۰ متری را پوشش می دهد و با داشتن شبکه محافظ فلزی عملکردی ایمن و مطمئن دارا میباشد. اجاره پنکه ایستاده صنعتی ۷۵STA ت دارای پایه محکم آهنی با قابلیت تغییر ارتفاع از ۱۷۰ تا ۲۰۰ سانتی متر می باشد که به علت امکان چرخش سری پنکه با زاویه ۹۰ درجه به طرفین سطح وسیع تری را تحت هوا دهی قرار می دهد. بر روی بدنه پنکه یک ولوم چرخشی جهت روشن و خاموش کردن و عملکرد دستگاه با سه سرعت کم، متوسط و زیاد تعبیه شده است. جریان هوای پنکه به طور تقریبی ۹۲۵۰ تا ۱۱۸۰۰ متر مکعب در ساعت بوده که به عنوان پنکه صنعتی محیط بزرگی را پوشش می دهد.
همانطور که گفته شد اجاره پنکه صنعتی سرمایش ایران مدل ۶۵STA-T شامل پنکه های صنعتی به شمار میرود که دارای طراحی بسیار زیبا و شیک میباشد که اجاره پنکه صنعتی سرمایش ایران با توان مصرفی ۲۳۰ وات محصولی بسیار قدرتمند برای خنک سازی فضاهای بزرگ تا ۲۰۰ متر مربع مانند ادارات ، مساجد ، نمازخانه ها ، سالن ها میباشد . این اجاره پنکه مجهز به پایه های مستحکم آهنی است مه می تواند محیط را کاملا خنک سازد. که متناسب با نیاز خود میتوانید ارتفاع آن را تنظیم نمایید . اجاره پنکه ایستاده صنعتی ۶۵STA سرمایش ایران دارای ۳ پره فلزی با طراحی آرگونومیک و به قطر ۶۵ سانتی متر است که پرتاب باد را تا فاصله ۸ متری پوشش میدهد . بر روی بدنه پنکه یک ولوم چرخشی جهت روشن و خاموش کردن و تنظیم سرعت در ۳ مرحله تعبیه شده است . جریان هوای پنکه ۷۵۰۰ تا ۹۷۵۰ متر معکعب در ساعت است که فضایی وسیعی را پوشش میدهد . اجاره پنکه صنعتی سرمایش ایران مدل۷۵ WL-F با توان ۲۵۰ وات دستگاهی با طراحی خاص و کاربردی به صورت قابل نصب جهت خنک سازی فضاهای وسیع حدود ۳۰۰ متر مربع همچون، ادارات مدارس، مساجد، نمازخانه ها، سالن ها و … کاربرد دارد. این پنکه دارای ۳ پره پلاستیکی با طراحی ارگونومیک و به قطر ۷۵ سانتی متر است که پرتاب باد آن مسافت تقریبی ۱۰ متر را پوشش می دهد، در ضمن شبکه محافظ فلزی روی پره ها عملکرد ایمن و مطمئن دستگاه را تضمین می نماید.
اجاره پنکه صنعتی شرکت سرمایش ایران دارای پنل کنترلی شامل یک ولوم چرخشی روی بدنه است که جهت روشن و خاموش دستگاه و تنظیم سرعت کارکرد در ۳ وضعیت کم، متوسط و زیاد قابل استفاده می باشد. جریان هوای پنکه به طور تقریبی ۹۲۵۰ تا ۱۱۸۰۰ متر مکعب در ساعت بوده که به عنوان یک اجاره پنکه صنعتی فضای بزرگی را تحت پرتاب باد خود پوشش می دهد. مشتریان عزیز سایت سرمایش ایران میتوانند با یک تماس به شرکت و بهره نمودن از توضیحات تیم پشتیبانی شرکت سرمایش ایران بهترین انتخاب را در امر اجاره تجهیزات سرمایشی انجام دهند.

ارسال نظر