پشتیبانی

کاربران گرامی جهت مشاوره رایگان در رابطه با اجاره محصولات سرمایشی روی دکمه زیر کلیک کنید

 

اطلاعات تماس
تهرانپارس , حکیمیه , کارخانه آزمایش
info@sarmayeshiran.com
77744771 – 021 |09128883456
ما را دنبال کنید

شماره های تماس : 77744771 – 021 | 09128883456

                              پشتیبانی

اجاره کولر | سامانه اجاره کولر و سرمایش فضای باز sarmayeshiran

اجاره انواع سرمایش فضای باز در سرمایش ایران٬ اجاره کولر٬ پنکه اجاره ای٬ پنکه خانگی اجاره ای٬ پنکه صنعتی اجاره ای٬ رطوبت ساز اجاره ای٬ کولر اجاره ای آبی٬ کولر اجاره ای ایستاده٬ کولر اجاره ای پرتابل آبی٬ کولر اجاره ای پرتابل گازی

کولر تک فاز اجاره ای

اجاره کولر تک فاز

اجاره کولر گازی ایستاده  برای مجالس : اجاره کولر گازی ایستاده از لحاظ ظاهری و ابعاد بزرگ ‌تر از اجاره کولر گازی پرتابل است اما اسپلیت ایستاده پر قدرت ‌تر است و برای محیط‌های وسیع، بزرگ و در مقیاس صنعتی به کار گرفته می‌شود. همچنین یونیت خارجی که شامل کندانسور و کمپرسور است باید در بیرون و محل مناسب نصب گردد. معمولا مدل‌های بزرگ ‌تر اجاره کولر گازی ایستاده نیاز به برق تک فاز دارد که در هنگام اجاره باید توجه نمود. ظرفیت آنها تا ۹۶۰۰۰ BTU می رسد.

اجاره کولر تک فاز

اجاره کولر گازی ایستاده بر خلاف پرتابل دو تکه است به این معنی دارای واحد خارجی و داخلی می‌باشند. پنل داخلی آنها در داخل قرار می‌گیرد باید توجه داشت که پنل داخلی را نمی‌توان مانند پرتابل حمل و جابجا کرد اما پنل خارجی باید در فضای بیرون نصب گردد.

اجاره کولر گازی ایستاده ، در ظرفیت‌های پایین ساخته می‌شود و دارای حالت گرمایش نیز هست.

این مدل اجاره کولر گازی دارای ریموت کنترل است و به دلیل قدرت  آن، برای فضاهای بزرگ اجاره‌ای یا استفاده موقت استفاده می‌شود. تمام بخش‌های مختلف اجاره کولر گازی از جمله کندانسور، اواپراتور و… در یک مجموعه جا گرفته ‌اند و در حالت سرمایش، گرمای موتور از طریق کندانسور دستگاه به بیرون انتقال پیدا می‌کند. در نتیجه، کندانسور باید به پنجره یا منفذی که هوا را به بیرون انتقال می‌دهد وصل گردد. در غیر این صورت، گرمای خارج شده از هوا دوباره از طریق همین کندانسور به فضا برمی گردد و کار تهویه و سرمایش به درستی انجام نمی‌شود. اما در حالت گرمایش، نیازی به این کار نیست. گرمایش در این نوع اجاره کولر گازی از طریق هیتر انجام می‌شود که زیاد مقرون به صرفه نیست. اما امکان استفاده از این حالت دراجاره کولر گازی ایستاده در نظر گرفته شده ‌است. اجاره کولر گازی ایستاده در ظرفیت‌های بالا حدوداً تا ۹۶۰۰۰۰ بی تی یو تولید می‌شوند به همین علت در سالن‌های وسیع و بسیار بزرگ مناسب می‌باشد و استفاده می‌گردد.

www.sarmayeshiran.com

ارسال نظر